Sütçülere Bırakılan Notlar :)

 
Müşterilerin, sabah siparişlerini kapılarına getiren sütçülere bıraktıkları notlardır.
Hepsinin gerçek olduğu iddiası mevcuttur🙂
" kızım milkshake istiyor.. siz mi yapıp getirirsiniz, ben kendim mi yapmalıyım?"

" sütcü lütfen çıkarken bahçe kapısını kapatmayı unutma; yoksa kuşlar içeri gelip süt şişelerinin kapaklarını gagalıyo.."

 

" dünkü notu yanlış bırakmışım kusura bakma: 1 yumurta + 12 şişe süt diil tam tersi olacaktı"
 
" lütfen geldiğiniz zaman kapıyı bi çalar mısınız, sizinle görüşmem gerekiyor.. televizyonum bozuk olduğu için dün yalan rüzgarını seyredemedim. siz seyrettiyseniz neler olduğunu bana anlatır mısınız?"
 
" lütfen yarından itibaren bana gün aşırı 2 şişe süt bırakın, 3 günde bir de tek şişe süt bırakın, ama perşembe ve cumartesi hariç çünkü onlar süt içmek istemediğim günler.."
 
" arka kapı açık.. sütü buzdolabına koy, çekmeceden paranı al, lutfen paranın üstünü bozuk ver akşam bingo oynuycaz.."
 
" lütfen bugün için süt bırakmayın.. bugün derken yarını kastediyorum cünkü ben bu notu dün yazdım… yoksa bugün mü?"
 
" sütü bırakmaya geldiğinizde lütfen ocaktaki yemeğin altını söndürün, köpeği dışarı çıkartın, gazeteyi içeri alın.. Not: süt istemiyorum"
 
" süt istemiyoruz.. 14 numaraya da süt bırakma cünkü sevgilisi dün gece kadını testereyle doğradı…ben biliyodum zaten adamın manyak olduğunu, bakışları bile bi tuhaftı.."
 
 
Bu yazı Eğlence içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

