Köpeciklerin On Ricası

 
 Benim hayatım 10 ilâ 15 sene sürer. Senden her ayrılışım bana acı verir. Beni almadan önce bunu düşün.
 Bana, senin benden istediklerini anlayacağım bir süre ver.
 Benim içimde itimat hissi uyandır. Ben bununla yaşarım.
 Senin hayatında iş, eğlence ve arkadaşların var. Benim hayatımda ise sadece sen varsın. Bana hiçbir zaman uzun süreli darılma ve cezalandırmak için bir yere kapatma.
 Arada sırada benimle konuş. Sözlerini anlamasam bile benimle konuştuğunu anlarım.
 Bana daima nasıl davranılması gerektiğini bil. Ben, benim nasıl davranmam gerektiğini hiç unutmam.
 Beni dövmeden evvel, esasında dişlerimle kemiklerini un ufak edebileceğimi, ancak asla böyle bir şeyi denemeyeceğimi düşün.
 Beni isteksiz, tembel ve inatçı diye azarlamadan evvel düşün; Belki yediğim yemek dokunmuştur, belki güneşin altında uzun zaman kalmışımdır veya hâlim kalmamıştır.
 Yaşlandığımda benimle ilgilen, bir gün sen de yaşlanacaksın.
 Her zor anımda yanımda ol. "Benim içim kaldırmaz" veya "ben görmeden olsun" deme, çünkü benim için herşey seninle daha kolaydır.
 
 
Sağlık 2000’den
 
 
 
Bu yazı Hayat içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

