Hızır Olduğunu Söylerim

 

 

 

Ramazan…

Cuma günü…

Cuma vakti…

Cami…

Cemaat tek tük camiye girmekte… İmam kürsüde…

Girenlerin arasında… O… Hızır…

Genç, ihtiyar cemaatin arasından geçiyor, onlardan biri gibi…

Gidiyor bir köşeye oturuyor. Kürsüde imam sohbete başlıyor…

Hızır’ın yanına kırklarında bir adam gelip oturuyor. Cami yavaş yavaş dolmakta…

Adam bir müddet sonra uyuklar bir vaziyette sallanıyor, ha uyudu ha uyuyacak…

Hızır a.s. adamı dürtüklüyor:
– Uyuyacaksın.
Adam:
– Uyumam, beni rahat bırak.
Hızır a.s. ses etmiyor. Ancak ezan okundu okunacak, adam ha uyudu ha uyuyacak, bir daha dürtüklüyor:
– Uyuyacaksın dedim.
Adam:
– Ben de sana uyumam, beni rahat bırak dedim. Rahat bırak beni. Rahat bırak yoksa Hızır olduğunu söylerim. Buradan çıkamazsın. Bu kalabalık sakalında bir tel bırakmaz.
Hızır a.s. susuyor ve gözlerine kapıyor, ruhu boynunu büküyor, Allah’a yöneliyor:
– Ya Rabbim! Bu nasıl iştir? Bu kulun benim kim olduğumu bildi. Bu nasıl iştir ki bendeki listede bunun ismi yok?
Cevap geliyor:
– Sana verilen listede beni sevenlerin isimleri var. O ise benim sevdiklerimden…

Sevmek, seviyorum demek bir iddia…

Rabbim bizi sevdiklerinden etsin.

 

ALINTIDIR

 

 

Bu yazı Mistik içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

