Kıl Beni Ey Namaz

 
 
 
Kıl beni ey namaz!
Çöllerden topla hücrelerimi.

Rahmetinin vahasında ağırla bu yitik kalbi.

Kıl beni ey namaz!
Secdede ruhumu yeniden fısılda bana.
Şahdamarı yakınlığından emzir bu puslu bedeni.

Kıl beni ey namaz!
Küçülsün dağlar.
Denizler taşsın.
Dağılsın kalabalıklar.
Rüku rüku doğrult eğriliklerimi.

Kıl beni ey namaz!
Topla sevdalarımı kırık aynaların çatlaklarından.
Ömrüme ilikle sevinçlerimi.
Firuze düşler düşür alnımın şafağına.

Kıl beni ey namaz!
Tenim İbrahim gibi ateşe düşmüşken,
Uzak tut nefsimin Nemrut’undan beni,
Gül kokulu serinlikler yağdır yüreğime.

Göz nurum ey!
Canım namaz!
Ömrüm namaz!
Secdene al beni de.
Gül değdir gönlüme.
Aşkına yaz beni de, yârim namaz.

Kıl beni ey namaz!
Günahın, isyanın, nisyanın kuytusunda büyüttüğüm
Pişmanlığımın yüzünü yerden kaldır.
Utandırma beni.
Al karanlıklarımı,
Gözbebeğinde yıka.

Kıl beni ey namaz!
İnsan kıl beni.
Doğru kıl.
Duru kıl.
Diri kıl.


 
(ALINTIDIR) 

 

 

Bu yazı Mistik içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

