Bakmadığımı Sanıyordun

 
 
 

Bakmadığımı sanıyordun ama

Yaptığım ilk resmi buzdolabının kapısına astın

Ve ben hemen yeni birini yapmak istedim.

 

 

 

Bakmadığımı sanıyordun ama

Bir sokak kedisini beslediğini gördüm

Ve hayvanlara iyi davranmanın güzel bir şey olduğunu öğrendim.

 

 

 

Bakmadığımı sanıyordun ama

Gözlerinden gelen yaşları gördüm

Ve bazen canımın yanabileceğini, ağlamanınsa iyi geleceğini anladım.

 

 

 

Bakmadığımı sanıyordun ama

En sevdiğim kurabiyelerden yaptığını gördüm

Ve küçük şeylerin de özel olabileceğini fark ettim.

 

 

 

Bakmadığımı sanıyordun ama

Seni dua ederken işittim

Ve her zaman derdimi dökebileceğim bir Rabbimin olduğunu, ona güvenebileceğimi öğrendim.

 

 

 

Bakmadığımı sanıyordun ama

Bana iyi geceler öpücüğü verdiğini hissettim

Ve kendimi güvende ve seviliyor hissettim.

 

 

 

Bakmadığımı sanıyordun ama

Bir yemek hazırlayıp hasta olan komşumuza götürdüğünü gördüm

Ve insanların birbirine sahip çıkması gerektiğini anladım.

 

 

 

Bakmadığımı sanıyordun ama

İnsanlara karşılıksız olarak zamanını ve paranı verdiğini gördüm

Ve elinde bir şeyleri olanların, olmayanlarla paylaşması gerektiğini öğrendim.

 

 

 

Bakmadığımı sanıyordun ama

Evimizin ve içindekilerinin iyi olması için çaba sarf ettiğini gördüm

Ve bize verilenlere iyi bakmamız gerektiğini anladım.

 

 

 

Bakmadığımı sanıyordun ama

Ben senden, bilmem gereken hayat derslerini öğreniyordum

Ve büyüyünce nasıl iyi ve üretken bir insan olunacağını…

 

 

 

Bakmadığımı sanıyordun ama

Ben sana bakıyordum

Ve bakmadığımı sandığın zamanlarda gördüklerim için sana teşekkür etmek istiyordum.

 

 

TERCÜMEDİR

 

 

 

Bu yazı Mistik içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

